نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بازی/ Primitive Era؛ سفری هیجان‌انگیز به ۱۰ هزار سال قبل از میلاد

منبع
ويجياتو
بروزرسانی
بازی/ Primitive Era؛ سفری هیجان‌انگیز به ۱۰ هزار سال قبل از میلاد

ویجیاتو/ بازی‌های بقا محور بسیاری تاکنون برای پلتفرم موبایل منتشر شده‌اند که هرکدامشان نقاط قوت و دوست داشتنی خودشان را داشتند. این بازی‌ها ثابت کردند که می‌توانند شگفت‌انگیز باشند و برای همین؛ بازی‌سازهای بسیاری به سراغ پلتفرم موبایل و بازی‌های ژانر بقا رفته‌اند. درست در همین بین نیز استودیوی چینی 37Games Mobile یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایل است که کارنامه درخشانی در ساخت بازی‌های موبایلی دارد. استودیویی که عناوین نسبتا بزرگی مانند Puzzles & Conquest و همچنین  Wild Frontier برای پلتفرم موبایل توسعه داده است و بازی Primitive Era نیز یکی از جدیدترین عناوین این استودیو محسوب می‌شود.

37Games Mobile کارش را درست در سال ۲۰۱۱ و با پلتفرم موبایل و همچنین بازار چین شروع کرد. منتهی خیلی زودتر از آن‌چیزی که انتظار می‌رفت، بازی‌های این استودیو در دیگر کشورها نیز محبوب شدند. بطوری که امروزه این استودیو در بسیاری از کشورهای آسیایی و آمریکای شمالی؛ طرفدار دارد. همچنین با تمام این توضیحات، بازی Primitive Era نیز موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی مواجه شد و عملکرد خوب این بازی‌ساز چینی را تکمیل‌تر کرد.

بازی موبایلی Primitive Era یک بازی سبک بقا با المان‌های استراتژیک است. داستان این بازی به دوره پارینه‌سنگی و حدود ۱۰ هزار سال بیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. دوره‌ای که انسان‌ها در ابتدایی‌ترین حالت تمدن بودند و جوامع بشری در حال گسترش و پیشرفت بود. شما باید در دنیای این بازی موبایلی به شخصیت‌های حاضر در دنیای Primitive Era کمک کنید تا تمدن خودشان را بسازند و به دنبال راهی برای نجات در دنیای Primitive Era باشند.

گیم‌پلی این بازی موبایلی یکی از متفاوت‌ترین سبک‌هایی که شما می‌توانید روی پلتفرم موبایل به سراغش بروید. Primitive Era هرچند که خودش را یک بازی استراتژی معرفی می‌کند، اما نمی‌تواند المان‌های سبک بقای این بازی را نیز نادیده گرفت. Primitive Era آزادی عمل بی‌حد و مرزی را به بازیکنان می‌دهد. شما در دنیای این بازی موبایلی می‌توانید همانطوری که دوست دارید بازی کنید. همچنین المان‌های تعاملی Primitive Era نیز یکی دیگر از بخش‌های دوست داشتنی این بازی هستند که سبب جذابیت این بازی موبایلی شده‌اند.
 
درست همانطور که به آن اشاره کردیم؛ این بازی یک عنوان کاملا آنلاین است و المان‌های چندنفره در دنیای آن از اهمیت بسیاری برخوردارند. Primitive Era یک بازی استراتژی دوست داشتنی با المان‌های آنلاین است. درست همانند دیگر بازی‌های استراتژی؛ در دنیای Primitive Era شما باید ساختمان‌های مختلف را بسازید و آن‌ها را ارتقا دهید. اما این موضوع پایان راه نیست و بخش‌های متنوع دیگری نیز در Primitive Era حضور دارند که قابل ستایش هستند.

بازی موبایلی Primitive Era تقریبا هرآن‌چیزی که شما از دنیای یک بازی استراتژی انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. حضور شخصیت‌ها و سربازان مختلف در Primitive Era باعث شده‌اند تا این بازی پتانسیل‌های بسیاری داشته باشد. همچنین گیم‌پلی درگیرکننده این بازی موبایلی نیز؛ جزو دیگر دلایلی است که سبب جذابیت Primitive Era شده‌اند و اگر شما نیز به دنبال تجربه یک بازی دوست داشتنی هستید، Primitive Era درست همان‌چیزی است که باید به سراغش بروید.

خوشبختانه استودیوی 37Games Mobile با توجه به تجربه خوبی که در ساخت بازی‌های موبایلی داشته است، به خوبی موفق شده تا گرافیکی دوست داشتنی از دنیای این بازی را به تصویر بکشد. همچنین دنیای پیش از میلاد و پارینه‌سنگی این بازی قطعا یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. خوشبختانه از طرفی نیز شرایط درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی موبایلی Primitive Era دقیقا به همین گونه است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی ارزش تجربه کردن را داشته باشد و نباید آن را از دست بدهید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 158 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره