logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ساعت هوشمند جدید امیزفیت معرفی شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
ساعت هوشمند جدید امیزفیت معرفی شد

شهر سخت افزار/ Amazfit به تازگی مدل جدیدی از سری ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار خود را معرفی کرده است. Amazfit GTR 4 با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ و پنل پشتی سرامیکی عرضه شده و اولین ساعت هوشمند سری GTR 4 است که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. جزئیات بیشتر درباره مشخصات این ساعت را در ادامه بخوانید.

جدیدترین ساعت هوشمند Amazfit کیفیت ساخت بالاتری نسبت‌ به مدل استاندارد GTR 4 داشته و از طراحی کلاسیک‌ بهره می‌برد و به دکمه‌های فیزیکی دوگانه مجهز شده است.  این ساعت از سنسور BioTracker 4.0 PPG برای ردیابی سلامت بهره می‌برد و امکان اندازه گیری دمای بدن را نیز فراهم کرده است.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 دارای طراحی بدنه دایره‌ای است و به صفحه نمایش AMOLED رنگی ۱.۴۳ اینچی همیشه روشن با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل مجهز شده است. بر روی این صفحه نمایش هم یک شیشه حرارت دیده مقاوم، ضد اثر انگشت و ضد بازتاب نور خورشید قرار گرفته تا از صفحه نمایش آن در برابر ضربه محافظت کند.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 بیش از ۱۵۰ مدل واچ‌فیس مختلف را پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 تنها در یک نسخه نقره‌ای با بند فلورالاستومری مشکی عرضه شده است‌. این ساعت تنها دستگاهی است که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به باتری 475 میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

در شرایط استفاده معمولی از Amazfit GTR 4 و پس از یک بار شارژ کامل، می‌توانید انتظار ۱۴ روز فعالیت مداوم و بدون نیاز به شارژ مجدد را داشته باشید که برای یک ساعت هوشمند جدید قابل قبول است. 

ساعت هوشمند جدید Amazfit GTR 4 به سیستم‌عامل Zepp OS 2.0 مجهز شده و دارای ویژگی‌های معمول ردیابی سلامت و تناسب اندام از جمله پایش ضربان قلب، ردیابی وضعیت خواب و سنسور اندازه‌‌گیری سطح اکسیژن خون هستند. 

ساعت هوشمند جدید این شرکت بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی داخل منزل و محیط خارجی را به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این گواهینامه مقاومت در برابر آب 5ATM ‌ نیز به کاربر اطمینان می‌دهد که Amazfit GTR 4 کاملاً ضد آب است. نسخه جدید این ساعت هم‌اکنون با قیمت 249.99 دلار در دسترس قرار گرفته است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره