به گزارش خبرنگار مهر، معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري در نامه اي تمامي دستگاههاي دولتي را موظف کرد تا آخرين خدمات الکترونيکي خود را در اين نمايشگاه ارائه کنند.
در اين نامه آمده است: با توجه به برگزاري هجدهمين نمايشگاه بين المللي الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيک (الکامپ 91) از تاريخ 19 الي 22 آذرماه سال جاري، هماهنگي هاي لازم براي برپايي سالن اختصاصي دولت الکترونيک در نمايشگاه مذکور با همکاري سازمان فناوري اطلاعات ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است لذا دستگاههاي اجرايي به منظور معرفي برنامه ها و اقدام هاي انجام شده در حوزه توسعه دولت الکترونيک در کشور به ويژه در محورهاي خدمات الکترونيکي، مهندسي مجدد و اصلاح فرآيندها و ايجاد و توسعه زير ساخت هاي داده اي بايد حضور فعال و پررنگ داشته باشند.
در بخش خدمات الکترونيکي بايد خدماتي که تا پايان سال جاري به صورت کاملا الکترونيکي و بدون مراجعه حضوري مردم ارائه خواهند شد را معرفي کنند.
همچنين خدماتي که هم اکنون از طريق دفاتر پيشخوان ارائه شده و يا تا پايان سال جاري ارائه خواهد شد، خدماتي که در بستر الکترونيکي و در تعامل با ساير دستگاه هاي اجرايي ارائه مي شوند و خدماتي که از چندين کانال الکترونيکي به مردم و دستگاه ها ارائه مي شوند را در اين نمايشگاه معرفي کنند.
در بخش مهندسي مجدد و اصلاح فرآيندها نيز بايد روش هاي بکار گرفته شده در زمينه بهينه سازي و يا مهندسي مجدد فرآيندها که نتايج اجراي آنها ملموس و قابل ارائه بوده و فرآيندهايي که اصلاح ، بهينه و يا بازبيني شده اند (مقايسه با روش هاي قبلي از جيث زمان ، هزينه ، سرعت انجام ، رضايت ارباب رجوع و ......) بايد در الکامپ هجدهم معرفي شوند.
همچنين در بخش ايجاد و توسعه زير ساخت هاي داده اي نيز بايد پايگاه هاي اطلاعاتي که ايجاد شده و يا توسعه يافته اند، درگاه هاي ارائه خدمات الکترونيکي که ايجاد شده و يا توسعه يافته اند، پنجره يا پنجره هاي واحد ارائه خدمات الکترونيکي که ايجاد شده و يا توسعه يافته اند و راهکارهاي نوين که به منظور نيل به اهداف توسعه دولت الکترونيک در کشور به کار گرفته شده اند نيز بايد معرفي شوند .
لذا کليه دستگاههاي اجرايي مي توانند براي ثبت نام و استفاده از تسهيلات ويژه از طريق وبگاه نمايشگاه به آدرس www.elecomp18.com اقدام کنند .
به گزارش مهر، زمان و مکان برگزاري جلسه توجيهي با حضور نمايندگان دستگاههاي اجرايي به منظور بررسي و تصميم گيري در خصوص نحوه تخصيص غرفه ها، تسهيلات ارزيابي و انتخاب دستگاههاي پيشرو و برتر از طريق اين وبگاه اطلاع رساني خواهد شد.
در مراسم اختتاميه نمايشگاه از دستاوردهاي پيشرو برتر در هريک از محورهاي تعيين شده تقدير به عمل خواهد آمد