برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تمسخر اپل به سبک سامسونگ؛ با دو گوشی آیفون یک گلکسی زد فولد ۵ بسازید!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ سامسونگ تصمیم گرفته در تازه‌ترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Try Galaxy علاوه بر رفع باگ‌ها و پشتیبانی از ۲۰ زبان جدید، به شما اجازه دهد که با کنار هم قرار دادن دو گوشی آیفون رابط کاربری OneUI 5.1.1 و کار کردن با گوشی‌های تاشو Fold 5 و Flip 5 را تجربه کنید.

سامسونگ یکی از اولین برندهایی بود که به دنیای جذاب گوشی‌های هوشمند تاشو ورود پیدا کرد. این شرکت پس از معرفی گوشی‌های سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ استانداردهای این صنعت را ایجاد کرد و باعث شد تا بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی نیز از آن‌ها پیروی کنند.



در همین حال، اپل طی سال‌های گذشته به صورت آشکار از پیوستن به روند تولید یک گوشی آیفون تاشو اجتناب کرده است. بنابر این، اگر به دنبال کنار گذاشتن اکوسیستم اپل برای حرکت به سمت گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold 5 یا تجربه این گوشی با استفاده از محصولات اپل هستید، سامسونگ یک راه عجیب و خنده‌دار را به شما پیشنهاد می‌کند.

در تازه‌ترین تبلیغات مربوط به اپلیکیشن Try Galaxy، سامسونگ این اجازه را به شما می‌دهد که رابط کاربری OneUI 5.1.1 و تجربه کار با گوشی‌های تاشو نسل جدید Fold 5 و Flip 5 را با استفاده از گوشی‌های آیفون تجربه کنید!



 

با گوشی آیفون و Try Galaxy استفاده از Z Fold 5 را تجربه کنید!
به گزارش Androidpolice، در آخرین به‌روزرسانی برنامه Try Galaxy علاوه بر پشتیبانی از ۲۰ زبان جدید، به شما امکان داده شده که دو گوشی آیفون را کنار هم گذاشته و آن‌ها را به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل کنید. در مرحله بعد این دوگوشی مانند یک صفحه‌نمایش بزرگ گلکسی زد فولد ۵ عمل خواهند کرد.

فرایند کار نیز بسیار ساده است، شما باید به وب‌سایت trygalaxy.com مراجعه کرده یا با استفاده از گوشی آیفون کد QR ذیل را اسکن کنید. پس از این کار گوشی آیفون اول یک کد را نمایش می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید گوشی دوم را تنظیم کنید.




حالا شما به کمک دو گوشی آیفون توانسته‌اید یک گوشی تاشو سامسونگ ایجاد کرده و از ویژگی‌های انحصاری آن‌ها مانند FlexCam استفاده کنید. این برنامه همچنین امکان آزمایش و تجربه عملکرد کشیدن و رها کردن، تعامل با نماد‌ها و ویجت‌های صفحه اصلی OneUI 5 و اپلیکیشن Samsung Health را به شما می‌دهد.



برای تکمیل کار و نشان دادن این موضوع که شما در صورت نداشتن گوشی تاشو Galaxy Z Fold 5 لذت داشتن یک صفحه‌نمایش بزرگ را از دست داده‌اید، سامسونگ یک بازی هاکی هوایی نیز در اختیارتان قرار داده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم