برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

OD بازی جدید هیدو کوجیما هم فیلم و هم سبک جدیدی از مدیا است!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ شب گذشته در حاشیه مراسم The Game Awards، هیدو کوجیما کارگردان خوشنام و شناخته شده دنیای بازی‌ با حضور بر روی صحنه از جدیدترین بازی خود رونمایی کرد. این بازی که OD نام دارد نخستین بازی سبک ترسناک هیدو کوجیما است و قرار است با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده و بین اللملی تولید شود. در این مراسم تریلر معرفی و جزییات اولیه از این بازی منتشر شد.

در حالی که انتظار می‌رفت مراسم The Game Awards امسال میزبان بازی جدید Death Stranding 2 باشد و در آن جزییات تازه‌ای از این بازی منتشر شود اما هیدو کوجیما با حضور بر روی صحنه بازی جدید دیگری با عنوان OD را به همگان معرفی کرد. پیش از این بارها اعلام شده بود که این پروژه یک بازی اختصاصی برای کنسول‌های Xbox است و اکنون به لطف تریلر و جزییات منتشر شده از سوی هیدو کوجیما می‌دانیم که این بازی OD نام گرفته است.

پس از نمایش تریلر معرفی این بازی هیدو کوجیما اعلام کرد: «OD یک بازی است و به صورت همزمان یک فیلم و همچنین نوع جدیدی از مدیا نیز هست». وی همچنین تایید کرده است که این بازی با کمک Xbox Game Studios و همچنین سرویس گیمینگ ابری این شرکت در حال توسعه است. تریلر منتشر شده از این بازی جزییات چندانی در مورد داستان و همچنین گیم‌پلی آن نشان نمی‌دهد اما تایید می‌کند که بازیگران شناخته شده‌ای همچون Sophia Lillis، Hunter Schafer و Udo Kier در آن حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. این تریلر همچنین از حجم بالای جزییات طراحی شده برای چهره این اشخاص خبر می‌دهد.

در این تریلر این سه شخصیت اصلی بازی جمله‌ای عجیب را تکرار می‌کنند که از حمله یک دایناسور بنفش به روباه مهربان، خرچنگ و نهنگ دیوانه خبر می‌دهد و سپس خرید و فروش توسط آن را اعلام می‌کند! به نظر می‌رسد که هیدو کوجیما قصد دارد با این تریلر نشان دهد که OD یک بازی در سبک ترسناک است و نخستین بازی آن در این ژانر محسوب می‌شود.

پس از حضور هیدو کوجیما بر روی صحنه و معرفی این بازی، Jordan Peele کارگردان شناخته شده سینما نیز به آن ملحق شد و اعلام کرد که او نیز در ساخت بازی OD با هیدو کوجیما همکاری دارد. او پس از حضور بر روی صحنه اعلام کرد: «چیزی که این مرد (هیدو کوجیما) در حال ساخت آن است شبیه هیچ بازی دیگری نیست». وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که همیشه یکی از طرفداران بازی‌های هیدو کوجیما بوده است و پس از تجربه بازی Metal Gear Solid 2 مطمئن شده است که کارگردان آن رویکردی متفاوت و جذاب دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره