برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اولین مادربرد گیمینگ تمام چینی با طراحی عجیب و غریب را ببینید

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
اولین مادربرد گیمینگ تمام چینی با طراحی عجیب و غریب را ببینید

شهر سخت افزار/ یک شرکت چینی به تازگی مدعی شده که اولین مادربرد گیمینگ با فناوری و قطعات کاملاً چینی در این کشور تولید کرده است. این مادربرد در فرم فاکتور Mini-ITX توسعه یافته و یک پردازنده Arm چینی هم روی آن نصب شده است. علاوه بر این می‌توان به اسلات M.2 و شکاف PCIe x16 روی بدنه این مادربرد 700 دلاری اشاره کرد.

شرکت Beijing Jite Intelligent Technology اعلام کرده که یک مادربرد گیمینگ تمام چینی برای گیمرها طراحی و تولید کرده است. این مادربرد برای Mini PCها مناسب بوده و با شماره مدل GM7-2602-02 روانه بازار می‌شود.



مادربرد گیمینگ چینی‌ها در فرم فاکتور Mini-ITX ساخته شده و روی آن نیز یک پردازنده Arm توسعه یافته توسط چینی‌ها نصب شده است. ظاهراً قیمت این مادربرد گیمینگ چیزی در حدود 700 دلار عنوان شده است.

روی بدنه این مادربرد یک اسلات M.2 در کنار اسلات PCIe x16 قرار گرفته و درگاه‌های ورودی و خروجی هم شامل VGA، HDMI، جک‌های صوتی، دو پورت اترنت و دو پورت USB 3.0 است. نکته جالب توجه اینک پردازنده و حافظه رم DDR4 مستقیماً روی برد لحیم شده‌اند.



همین امر GM7-2602-02 را به مادربردهایی شبیه کرده که در NUC یا Mini PC مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما پردازنده 8 هسته‌ای Feiteng D2000 روی این مادربرد قرار گرفته که توسط چینی‌ها توسعه یافته و از معماری آرم بهره می‌برد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره