برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
بین الملل

کشف یک گور جمعی دیگر در محوطه بیمارستان «الشفا» غزه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف یک گور جمعی دیگر در محوطه بیمارستان «الشفا» غزه

ایرنا/ از میانه فروردین ماه که ارتش رژیم صهیونیستی از بیمارستان الشفای شهر غزه خارج شد، جهان همواره شاهد کشف گورهای جمعی در این محوطه بوده است و منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از کشف پیکر ده‌ها شهید در یک گور جمعی دیگر در محوطه این بیمارستان خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کادر پزشکی و نهادهای امدادرسان امروز سومین گور جمعی را در محوطه بیمارستان الشفا واقع در غرب شهر غزه کشف کردند.

این دفتر اعلام کرد که تا به این لحظه پیکر ۴۹ شهید از این گور جمعی بیرون آورده شده و نهادهای امدادرسان و کادر پزشکی همچنان در جست و جوی اجساد جدید هستند. احتمال افزایش شمار شهدا با کشف پیکرهای جدید وجود دارد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در ادامه گزارش داد که تا کنون هفت گور جمعی در داخل بیمارستان‌ها در مناطق مختلف این باریکه کشف شده است.

رسانه‌های فلسطینی ۲۱ فروردین نیز گزارش داده بودند که تیم‌های پزشکی پس از پایان جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفای شهر غزه، ۳۸۱ جسد در محوطه این بیمارستان کشف کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه (۱۳ فروردین) از داخل بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد.

نظامیان این رژیم طی ۲ هفته اشغال این بیمارستان، ویرانی بسیار گسترده و فاجعه انسانی هولناکی برجای گذاشتند. آنها همچنین بخش گسترده‌ای از ساختمان‌های بیمارستان و منازل اطراف آن را به آتش کشیدند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۱۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوارغزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره