برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به مواضع اشغالگران

منبع
فارس
بروزرسانی
حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به مواضع اشغالگران

فارس/ حزب الله لبنان امروز چندی مرتبه مواضع ارتش اشغالگر را در شمال فلسطین اشغالی با موکش و پهپاد هدف قرار داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان اسرائیلی در اطراف پایگاه «جل العلام» را با موشک «برکان» مورد هدف قرار داده است.حزب‌الله همچنین از حمله پهپادی به مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در شهرک «کفر گلعادی» و اطراف آن خبر داد.در این میان شهرک‌نشینان با انتشار ویدئوی لحظه اصابت موشک برکان در شهرک «شلومی» در منطقه «الجلیل» را ثبت کردند؛ ارتش اسرائیل نیز با اذعان به اصابت این موشک، از آتش‌سوزی وسیع در پی این حمله خبر داد.

در این راستا وب‎سایت اسرائیلی واللا نوشت که شهرک‎نشینان در واکنش به نادیده گرفتن وضعیت امنیتی آن‎ها در جبهۀ شمالی توسط کابینه نتانیاهو، قصد دارند در روز موسوم به «روز استقلال» (یوم النکبه) تشکیل کشور «الجلیل» و جدایی از اسرائیل را اعلام کنند.

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی حدود ۸۰ هزار شهرک‌نشینی که از شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی گریخته‌اند، «بدون هیچ چشم‌اندازی برای بازگشت به منازلشان» آواره‌اند، ضمن اینکه کابینه نتانیاهو در خصوص تصویب بودجه وعده داده شده برای تقویت و بازسازی این شهرک‌ها تعلل می‌کند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز نوشت که روسای ده‌ها شهرک تخلیه شده از خط مقدم جبهه شمالی، در حال گفت‌وگو برای اعمال فشار بر تل‌آویو برای یافتن راهکاری برای بحران این شهرک‌ها و دور کردن خطر موشک‌ها و پهپادهای حزب‌الله هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره