برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رسانه‌های عبری: حماس، اسرائیل را شکست داد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 رسانه‌های عبری: حماس، اسرائیل را شکست داد

ایسنا/ رسانه‌های عبری گزارش دادند رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود در نوار غزه شکست خورده است و حماس موفق شده این رژیم را شکست بدهد.

به گزارش ایسنا، کانال خبری عبری civilpress اعلام کرد: بعد از هفت ماه از جنگ غزه و درگیری‌ها در مرزهای شمالی با لبنان می‌توانیم بگوییم که حماس از نظر نظامی و سیاسی و به ویژه در مقابل افکار عمومی جهانی در نوار غزه پیروز شده است. برخی اسرای اسرائیلی طی روزهای اخیر در تابوت‌ها به اسرائیل بازگشتند. بسیاری از سربازان اسرائیلی در این جنگ جان خود را از دست دادند. نیروهای اسرائیلی مجددا به محله‌هایی بازگشته‌اند که اوایل حمله زمینی به نوار غزه وارد آن شده بودند و این نشان دهنده شکست و عدم سیطره است.

همچنین رسانه‌های عبری به نقل از فرمانده سابق لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارتش در نوار غزه دچار سردرگمی شده است و واضح است که ما به اهداف خود نرسیده‌ایم.

روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: جنبش حماس همچنان در نوار غزه زنده است و نفس می‌کشد. این جنبش کنترل شهرهایی از نوار غزه را در دست گرفته است که نیروهای اسرائیلی قبلا به آنجا حمله و سپس عقب نشینی کرده بودند. حماس نه تنها در غزه نفس می‌کشد بلکه جرات زیادی را برای بازگشت به قدرت خود نشان داده است.

همچنین روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گزارش داد: رژیم صهیونیستی در تحقق ۲ هدف اصلی یعنی نابودی جنبش حماس و آزادی اسرای خود از غزه بعد از بیش از هفت ماه از جنگ شکست خورده است.

مقاومت فلسطین همچنان به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهد و مانع از پیشروی نظامیان رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف می‌شود. در روزهای اخیر مقاومت فلسطین عملیات‌های منحصر به‌ فردی علیه صهیونیست‌ها انجام داده است که به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از آن‌ها منجر شده است. در نبرد عملیات طوفان الاقصی از هفت اکتبر تاکنون، مقاومت فلسطین موفق شد بیش از ۶۰۰ نظامی صهیونیست را از پای درآورده و تجهیزات زیادی از آن‌ها را منهدم کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره