logo
  1. برگزیده
بین الملل

حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید

ایرنا/ مقاومت اسلامی لبنان بار دیگر ۲ مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

رسانه جنگ حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجمع نیروهای اشغالگر در شهرک نشین «شلومی» را با سلاح موشکی مناسب هدف قرار دادیم.

مقاومت اسلامی لبنان افزود: این حمله در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و در جهت پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف فلسطین انجام گرفته است.

براساس این گزارش، این حمله همچنین در پاسخ به حملات اسرائیل به روستاها و منازل مسکونی در جنوب لبنان از جمله شهرک «الناقوره» صورت گرفته که اخیرا هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در همین راستا، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به تاثیرگذاری حملات مداوم رزمندگان مقاومت لبنان به مواضع ارتش و شهرک‌های صهیونیست نشین این رژیم در شمال نوار غزه اذعان و اعلام کرد که از آغاز این حملات، ۹۳۰ منزل و ساختمان صهیونیست‌ها در ۸۶ شهرک صهیونیست نشین آسیب جدی دیده است.

بر اساس این بیانیه، ۱۳۰ خانه از ۱۵۵ خانه شهرک صهیونیست نشین «کیبوتس المناره» بر اثر حملات موشکی حزب الله ویران شده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد که ۱۲۴ خانه نیز در شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» از شروع رویارویی با حزب الله آسیب دیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز روز سه شنبه (۸ خردادماه) گزارش دادند که از ابتدای شروع جنگ علیه نوار غزه تاکنون، حزب الله لبنان بیش از سه هزار موشک به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرده است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره