logo

حزب الله تجهیزات جاسوسی اسرائیل را منهدم کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
 حزب الله تجهیزات جاسوسی اسرائیل را منهدم کرد

تسنیم/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل را در دو پایگاه نظامی این رژیم منهدم کرده است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل را در دو پایگاه‌های نظامی این رژیم منهدم کرده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی و یاری مقاومت شریف و شجاع آن، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی مسکاف عام با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده که منجر به انهدام آن شده است.

در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی جل الدیر با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده که منجر به انهدام آن شده است.


مقاومت اسلامی لبنان در نهمین بیانیه خود اعلام کرد که تجمعات نظامیان رژیم اسرائیل را در پایگاه نظامی «الرمثا» واقع در بلندی‌های «کفرشوبا» اشغالی با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان امروز در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در واکنش به تجاوز رژیم اسرائیل به روستاها و شهرک‌های جنوب لبنان که آخرین آن‌ها تجاوز به شهرک جناتا بود که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان غیرنظامی گردید، شش پایگاه دیگر رژیم اسرائیل را نیز هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره