logo

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ایسنا/ارتش رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) حملاتی را به جنوب لبنان انجام داد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز حملات توپخانه‌ای را به اطراف شهرک کفرشوبا و شهرک یارون در جنوب لبنان انجام داد.
طبق گزارش المیادین، رژیم صهیونیستی همچنین اطراف الناقوره را با بمب‌های آتش‌زا هدف قرار داد.
منابع لبنانی اعلام کردند یک زن که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرا» در جنوب لبنان زخمی شده بود، به شهادت رسید.
از سوی دیگر رسانه‌های عبری مدعی شدند ارتش این رژیم یک هدف مشکوک را بر فراز «نهاریا» در شمال اراضی اشغالی رهگیری کرده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند حزب‌الله لبنان تاکنون توانسته حدود ۶۰۰۰ هزار موشک و پهپاد را به سمت الجلیل شلیک کند و شهرک‌های شمال تبدیل به شهر ارواح شده است. دفاع هوایی حزب‌الله لبنان در رهگیری پهپادهای ارتش اشغالگر و نابودی آن موفق بوده است و این یک مسأله نگران کننده است.
حزب الله لبنان طی روزهای اخیر بر شدت حملات خود علیه مقرهای ارتش رژیم اشغالگر در شمال اراضی اشغالی افزوده است و این مسأله موجب نگرانی و ترس صهیونیست‌ها شده است.
از زمان آغاز جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.
در حالی که موشک‌ها از لبنان به اراضی اشغالی شلیک می‌شوند و این مناطق را ویران می‌کنند، برخی از مسؤولان رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که پاسخ ضعیف دولتشان نشان‌دهنده این است که مناطق شمالی به دست حزب‌الله افتاده است.
حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره