logo
  1. برگزیده
بین الملل

رسانه صهیونیستی: کابینه نتانیاهو می‌خواهد پیروزی بر حماس را اعلام کند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رسانه صهیونیستی: کابینه نتانیاهو می‌خواهد پیروزی بر حماس را اعلام کند

ایسنا/ علی‌رغم اذعان مقامات سابق و فعلی رژیم صهیونیستی به ناتوانی ارتش این رژیم در شکست دادن جنبش حماس، یک رسانه عبری از تصمیم کابینه رژیم اشغالگر برای اعلام پیروزی دروغین علیه این جنبش پرده برداشت.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: کابینه نتانیاهو تصمیم دارد که به زودی و پس از عملیات رفح، پیروزی بر گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، را اعلام کند.

این نهاد رسانه‌ای گزارش داد: اعلام احتمالی پیروزی بر القسام در شرایطی مطرح شده که شواهد حاکی از احتمال گسترش دامنه درگیری میان ارتش اسرائیل و و حزب‌الله لبنان است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد، مقامات تل‌آویو درحالی از شکست حماس صحبت می‌کنند که شاخه نظامی آن قادر به ترمیم خود است و در واقع روند احیای خود را آغاز کرده است.

طبق گزارش این نهاد، ارتش رژیم صهیونیستی به شیوه‌ای متفاوت به عملیات نظامی خود در نوار غزه ادامه خواهد داد که «پلن سی» (طرح سی) نامیده می‌شود.

اخیرا نیز روزنامه الاخبار در این باره فاش کرده بود، ارتش رژیم صهیونیستی که پس بیش از هشت ماه جنگ در نوار غزه خسته شده به هیچ یک از اهداف اعلام شده قبلی دست نیافته است، طرحی را به تشکیلات سیاسی این رژیم ارائه کرده است تا با اعلام خروج از «رفح» و پیروزی دروغین افکار عمومی در اراضی اشغالی را فریب دهند و به واسطه آن راه نجاتی را برای خروج از جنگ فراهم کنند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز چهارشنبه شب اذعان کرده بود جنبش حماس یک فکر و اندیشه و یک حزب است و در دل مردم نهادینه شده است و هر که معتقد است رژیم صهیونیستی می‌تواند آن را «نابود» کند، اشتباه می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره