logo
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ معاونش را انتخاب کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
ترامپ معاونش را انتخاب کرد

فارس/ رئیس‌جمهور سابق آمریکا که نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال است، در مصاحبه‌ای گفت که درباره زوج انتخاباتی‌اش تصمیم‌گیری کرده است.
 
دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات نوامبر امسال آمریکا شنبه به خبرنگاران گفت که تصمیمش را درباره این که چه کسی در نوامبر زوج انتخاباتی‌اش باشد گرفته اما هنوز نام او را اعلام نکرده است.

او پیش از تجمع انتخاباتی در فیلادلفیا در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی نیوز گفت که درباره گزینه معاونتش فعلاً در ذهنش تصمیم‌گیری کرده و شخص مورد نظر هم از این موضوع مطلع نیست.

ترامپ پیش‌تر گفته بود که احتمالاً انتخابش را در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان که قرار است ماه آینده در میلواکی برگزار شود، اعلام خواهد کرد.

به گفته منابع آگاه، نامزدهای پیشرو برای این سمت فرماندار داکوتای شمالی داگ برگوم، سناتور جی‌.دی. ونس از اوهایو و سناتور فلوریدا مارکو روبیو هستند.

سایر کسانی که تحت بررسی هستند، شامل سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی، سناتور تام کاتن از آرکانزاس، الیز استفنیک عضو مجلس نمایندگان از نیویورک، بایرون دونالدز، عضو مجلس نمایندگان از فلوریدا و وزیر سابق مسکن و شهرسازی بن کارسون هستند.

مایک پنس معاون ترامپ در دولت سابق آمریکا در جریان انتخابات ۲۰۲۰ پس از مطرح‌شدن ادعاهای تقلب انتخاباتی از سوی ترامپ، از او حمایت نکرد و برخلاف رئیسش در مراسم تحلیف بایدن شرکت کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره