logo
  1. برگزیده
بین الملل

هشدار منبع صهیونیست نسبت به خطر جنگ در جنوب لبنان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
هشدار منبع صهیونیست نسبت به خطر جنگ در جنوب لبنان

ایسنا/ یک منبع صهیونیست در سخنانی نسبت به خطر جنگ در جنوب لبنان برای رژیم صهیونیستی هشدار داد. 

یک منبع صهیونیست در این باره به شبکه اسکای نیوز عربی گفت: ما می‌دانیم که جنگ با حزب‌الله به معنای توسعه آن در سطح منطقه است.

وی افزود: ما می‌دانیم که حزب‌الله قدرت نظامی بسیار بالایی دارد و تاکنون بخش بزرگ این قدرت رونمایی نشده است.

این منبع همچنین تاکید کرد: جنگ با حزب‌الله به معنای یک رویارویی گسترده است و ما برای این سناریو آماده می‌شویم و در حال حاضر نیروهای مستقر ما در مرز لبنان هفت برابر بیشتر از هفتم اکتبر است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که در صورت توسعه دامنه جنگ، حزب‌الله از سوریه ما را هدف قرار دهد.

این منبع صهیونیست ادامه داد: جنگ با حزب‌الله به معنای جنگ با لبنان است و اگر وارد جنوب این کشور شویم تنها راه خروج از آن دستیابی به توافق است.

پیش از این رسانه‌های عبری به بررسی قدرت نظامی و توانایی موشکی بالای حزب‌الله لبنان پرداخته و اذعان کرده بودند که قدرت این جنبش بسیار بیشتر از میزان اعلام شده است.

این رسانه‌ها اذعان کردند که لبنان یک ارتش واقعی در اختیار دارد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره