logo

هشدار کتائب سیدالشهدا عراق به رژیم صهیونیستی درباره حمله به لبنان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هشدار کتائب سیدالشهدا عراق به رژیم صهیونیستی درباره حمله به لبنان
ایرنا/

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، ابوآلاء الولائی در پیامی در شبکه‌های اجتماعی، نوشت: مانع جغرافیایی که برای حضور در نبرد طوفان الاقصی بر مقاومت اسلامی عراق برای انهدام مواضع دشمن صهیونیستی از فاصله بیش از هشتصد کیلومتری تحمیل شد، در صورتی که رژیم صهیونیستی حماقت جنگ با لبنان را بکند برداشته خواهد شد و نبرد از فاصله صفر خواهد بود.

پیش از این قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق نیز گفته بود که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، این گروه مقاومت منافع واشنگتن را در عراق هدف قرار خواهد داد.

نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله پیش تر به تهدیدات از روی ناتوانی و هراس مقامات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی لبنان اشاره و گفته بود که این کشور جایی برای جبران شکست‌های (رژیم) اسرائیل نخواهد بود.

به گزارش ایرنا ، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده‌اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح‌های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar