logo
  1. برگزیده
بین الملل

حملات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران؛ چندین نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حملات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران؛ چندین نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند

ایرنا/ گروه‌های مقاومت فلسطین روز جمعه از انجام عملیات علیه اشغالگران در غزه و کشته و زخمی شدن چندین صهیونیست خبر دادند.

به نقل از المیادین، گردان‌های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که با یک بمب انفجاری خودروی نظامی صهیونیستی در منطقه تله المنطار واقع در شرق الشجاعیه را منهدم کرده‌اند.

این گردان همچنین اعلام کرد که از فاصله صفر با نیروهای اشغالگر در این منطقه درگیر شده وتعدادی از آن‌ها را کشته و زخمی کرده‌اند.

سرایاالقدس همچنین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست و تجهیزات جنگی آن‌ها در الشجاعیه واقع در شرق غزه را هدف حملات راکتی قرار داده‌اند.

از سوی دیگر، گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که یک خودروی نظامی صهیونیستی را منهدم کرده و این خودرو فورا دچار آتش‌سوزی شده است و نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره