logo
  1. برگزیده
بین الملل

دعوا در کابینه رژیم صهیونیستی صدای نتانیاهو را درآورد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دعوا در کابینه رژیم صهیونیستی صدای نتانیاهو را درآورد

ایرنا/ منابع رسانه‌ای امروز (جمعه) از دعوای لفظی میان وزرای تندرو کابینه و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نشست کابینه پرده برداشتند، اختلافاتی که صدای نخست‌وزیر این رژیم را هم درآورد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در این باره فاش کرد که «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی در جریان نشست کابینه به توبیخ «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پرداخت.

اسموتریچ خطاب به هالوی گفت: ما متعهد به امنیت اسرائیل هستیم و ما مثل شما نیستیم که روز ششم اکتبر ۲۰۲۳ خواب بودید.

این اظهارات صدای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را درآورد و وی در واکنش به این اتفاق گفت: اظهارات وزیر دارایی و رئیس ستاد ارتش در جریان نشست کابینه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به دعوای اسموتریج و هالوی خطاب به نتانیاهو گفت: تو نمی توانی اجازه انتقاد و هجمه علیه مقامات نظامی و اطلاعاتی را بدهی؛ چراکه این اقدام اسراسیل را به خطر خواهد انداخت.

به گزارش ایرنا، پس از عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه سال گذشته، سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی میان سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین و حزب‌الله نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده است و اغلب صهیونیست‌ها، نتانیاهو را مقصر این شکست می‌دانند و خواستار سرنگونی وی هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره