نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

خانواده بایدن: مشاوران رئیس‌جمهور، مقصر شکست در مناظره هستند

منبع
فارس
بروزرسانی
خانواده بایدن: مشاوران رئیس‌جمهور، مقصر شکست در مناظره هستند

فارس/ بعد از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره با دونالد ترامپ، خانواده وی خواستار اخراج و تنزل مقام مشاوران انتخاباتی او شدند.
 
بعد از شکست جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در مناظره انتخاباتی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور، وی به همراه خانواده خود به کمپ دیوید، یکی از محل‌های استقرار رئیس‌جمهور در ایالت مریلند سفر کردند.

به گزارش پلیتیکو، در این سفر خانواده جو بایدن مشاوران کارزار انتخاباتی وی را عامل پیروزی ترامپ در مناظره دانسته و خواستار اخراج و یا تنزل جایگاه آن‌ها شدند.

مطابق این گزارش اعتراض خانواده جو بایدن به این بود که وی پیش از مناظره به اندازه کافی برای حمله به ترامپ آماده نشده بود و به جای اعلام برنامه‌های خود برای دور دوم، مشغول دفاع از خود بود. علاوه بر این خانواده وی به حجم کار زیاد و عدم استراحت کافی بایدن قبل از مناظره معترض بودند.

بیشتر اعتراضات خطاب به آنیتا دون مشاور ارشد بایدن، باب باور همسر او و وکیل بایدن و همچنین ران کلین رئیس کارکنان کاخ سفید بود که مسئولیت آماده کردن بایدن برای مناظره را بر عهده داشتند. البته این موضوع توسط یکی از مشاوران بایدن تکذیب شده است.

حامیان بایدن تاکنون دلایل مختلفی برای شکست وی آوردند؛ از جمله بیماری وی، ضعف برگزار‌کنندگان مناظره در سی‌ان‌ان و... . با این وجود بسیاری ضعف جو بایدن را دلیل اصلی شکست در مناظره می‌دانند و خواستار کناره‌گیری وی از کارزار انتخاباتی شدند. خانواده جو بایدن در کمپ دیوید از او خواستند که در کارزار انتخاباتی باقی بماند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره