نماد آخرین خبر

فرماندهان ارتش اسرائیل: سربازان ما از پا افتاده‌اند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فرماندهان ارتش اسرائیل: سربازان ما از پا افتاده‌اند

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده چهار لشکر ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به نخست وزیر این رژیم گفتند که نیرو‌های آنان در غزه به حدی خسته‌اند که از پا افتاده‌اند.
 
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که فرماندهان چهار لشکر ارتش اشغالگر در نوار غزه در گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفتند که نیروهای اشغالگر به دلیل جنگ مداوم به مدت ۹ ماه از فرط خستگی از پا افتاده اند.

براساس گزارش المیادین، فرماندهان لشکر‌های صهیونیستی از افزایش بی حوصلگی و انتقاد در میان جنگجویان و فرماندهان نیرو‌های ذخیره این رژیم که در غزه فعالیت می‌کنند، به دلیل آنچه آنها نابرابری در تحمل بار خدمت سربازی با حریدی‌ها و دستمزد ناکافی می‌دانند، هشدار دادند.

فرماندهان نیرو‌های اشغالگر به نتانیاهو توضیح دادند که تخریب تونل‌ها و زیرساخت‌های حماس مدت زیادی طول خواهد کشید. روز گذشته نیز کوبی ماروم، کارشناس مسائل امنیت داخلی در اراضی اشغالی، اعدادی را که در مورد نیاز‌های انسانی ارتش منتشر می‌شود، نگران‌کننده توصیف کرد.

روز دوشنبه یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نیاز فوری ارتش این رژیم به ۱۰ هزار سرباز پرده برداشت. پیش از آن نیز رسانه‌های صهیونیستی از یک افسر ارشد ارتش اشغالگر گزارش داده بودند که ارتش برای ادامه جنگ در نوار غزه  آماده نیست.

به همین دلیل در بحبوحه تشدید اتهامات و انتقادات بی سابقه علیه نتانیاهو، از سوی مقامات و مخالفان سابق، در زمینه آسیب‌هایی که سیاست‌های او به رژیم صهیونیستی وارد می‌کند، آن‌ها از کنگره آمریکا خواستند از سخنرانی نخست وزیر رژیم طی ماه آینده در آنجا جلوگیری کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره