نماد آخرین خبر

حمله موشکی سنگین حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی «کیلع»

منبع
فارس
بروزرسانی
حمله موشکی سنگین حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی «کیلع»

فارس/ رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند مواضع ارتش این رژیم با ده‌ها راکت و موشک در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه هدف قرار گرفته است.

منابع اسرائیلی، عصر امروز (چهارشنبه)، در این خصوص گزارش دادند ده‌ها راکت و موشک به پایگاه اسرائیلی «کیلع» در جولان اشغالی سوریه شلیک شده است.
شبکه «الجزیره» به دنبال انتشار این گزارش خبر داد پس از این حمله موشکی در پایگاه کیلع آتش‌ و دود رویت شده است.از سوی دیگر رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند مواضع ارتش این رژیم در شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی نیز با ده‌ها راکت و موشک مورد حمله قرار گرفته است.رسانه‌های رژیم صهیونیستی در عین حال اشاره کردند علی‌رغم اصابت موشک‌ها، هیچ آژیر خطری در جولان اشغالی فعال نشده که این موضوع از ناکامی سامانه‌های اسرائیلی در شناسایی این عملیات حکایت دارد.

حملات به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن تشدید شده است که جنبش حزب‌الله لبنان ساعاتی قبل اعلام کرد یک فرمانده این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.این مقام نظامی حزب‌الله که فرماندهی یگان «عزیز» این جنبش را برعهده داشت، بعدازظهر امروز در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهر صور شهید شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره