نماد آخرین خبر

ادامه جنایت صهیونیست ها در فلسطین/ ۱۰ در غزه به شهادت رسیدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ادامه جنایت صهیونیست ها در فلسطین/ ۱۰ در غزه به شهادت رسیدند
ایرنا/

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، در این حملات همچنین شمار زیادی نیز زخمی شدند و به علت حملات سنگین احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

شبکه «الجزیره» نیز اعلام کرد که ۳ فلسطینی در بمباران منزل مسکونی در شرق شهر غزه شهید شد و دستکم ۱۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این شبکه به نقل از خبرنگار مستقر خود در غزه نیز گزارش داد که در نتیجه حمله هوایی اشغالگران به خیابان یافا در منطقه «حی الدرج» در مرکز شهر غزه، ۲ دختربچه به شهادت رسیده و ۱۷ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، تیم امداد و نجات غزه نیز اعلام کرد که پس از بمباران یک ساختمان مسکونی در خیابان النفق در محله الدرج ۴ فلسطینی شهید و ۸ دیگر نیز زخمی شدند

همچنین شبکه «المیادین» نیز گزارش داد که همسر «محمد الکویفی» روزنامه‌نگار فلسطینی و سه فرزندش در بمباران محله التفاح در شرق غزه شهید و زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه نیز در حملات مختلف به نوار غزه، ۴۵ فلسطینی را شهید کرد.

وزارت بهداشت غزه نیز عصر دیروز چهارشنبه در دویست و هفتاد و یکمین روز جنگ در این باریکه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت در نوار غزه شده که این جنایات، ۲۸ شهید و ۱۲۵ زخمی بر جای گذاشته است.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمد که از ابتدای آغاز حملات به نوار غزه تا کنون ۳۷ هزار و ۹۵۳ فلسطینی شهید و ۸۷ هزار و ۲۶۶ فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که به دلیل ادامه حملات، پیکر شماری از شهدا همچنان در زیر آوار محبوس مانده است و نهادهای امدادی قادر به کشف و انتقال آنها به مراکز بهداشتی و نیستند.

به گزارش ایرنا ، با گذشت ۲۷۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar