نماد آخرین خبر

آنتونوف: دولت آمریکا با بسته جدید کمک به اوکراین در مسیر ادامه جنگ حرکت می کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آنتونوف: دولت آمریکا با بسته جدید کمک به اوکراین در مسیر ادامه جنگ حرکت می کند

ایرنا/ آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن درباره بسته جدید کمک نظامی ۲.۲ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین گفت که کاخ سفید با این کمک ها نشان داده که به راه  خود برای ادامه جنگ ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری روسی تاس، آنتونوف در کانال تلگرامی سفارت روسیه در واشنگتن آمده است: پیشنهادهای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای دستیابی به صلح همچنان رد می شود.

این دیپلمات تاکید کرد: بدیهی است که سلاح های جدید آمریکا از شدت مبارزه ما برای آزادی اوکراین کاسته نخواهد شد.

او افزود که پمپاژ کردن سلاح به «رژیم رنج‌آور زلنسکی» «پروژه‌ای بیهوده» است که فقط کی یف را به ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می‌کند.

آنتونوف معتقد است: «مهمترین چیز برای سیاستمداران این است که در آستانه نشست ناتو در واشنگتن، استواری خود را در دفاع از نظم جهانی در حال فروپاشی بر اساس قوانین آمریکا نشان دهند.»

وی خاطرنشان کرد که ایالات متحده وضعیت واقعی امور را درک نمی کنند، در "شبکه های توطئه و تحریم" خود درگیر شده اند، اگرچه آنان، اقدامات فدراسیون روسیه و سایر کشورهای مستقل را محدود نمی کند، اما می توانند در تغییر آن تاثیر بگذارد.

سفیر روسیه در واشنگتن یادآور شد که درگیری در اوکراین "اجازه می دهد کیف پول" نمایندگان مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده پر شود و ایالات متحده "در آستانه درگیری با روسیه، بزرگترین قدرت هسته ای است. "

آنتونوف افزود که واشنگتن به عواقب جهانی فاجعه ای که به دلیل سیاست کوته بینانه و خطرناک خود فکر نمی کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره