نماد آخرین خبر

رویترز: کامالا هریس بهترین گزینه برای جانشینی بایدن است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
رویترز: کامالا هریس بهترین گزینه برای جانشینی بایدن است

باشگاه خبرنگاران/ منابع آگاه می‌گویند که در صورت کناره گیری بایدن از روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، معاون وی بهترین گزینه برای جانشینی او است.

پیر و فرتوت بودن جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات پیش رو باعث شده بسیاری به فکر یافتن جانشینی برای وی باشند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع آگاه در کمیته ملی دموکرات‌ها و کاخ سفید امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا بهترین جایگزین ممکن برای جو بایدن در صورت تصمیم وی برای کناره گیری از روند شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نامزد دموکرات‌ها است.  

ناتوانی بایدن در مدیریت مناظره نخست با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، باعث ایجاد تردید‌ها درباره توانمندی وی برای ادامه کارزار انتخاباتی شده است.  

در صورتی که بایدن بخواهد از ادامه روند انتخابات کناره گیری کند، کامالا هریس ۵۹ ساله از کارزار انتخاباتی وی و منابع مالی اهدایی به نامزد دموکرات‌ها برای ادامه دادن کارزار انتخاباتی خود بهره خواهد برد. براساس نظرسنجی‌ها وی در کمیته دموکرات‌ها و نیز رای دهندگان دموکرات بیشترین اقبال را برای جایگزینی بایدن دارد.  

نظرسنجی خبرگزاری رویترز-ایپسوز نشان می‌دهد که هریس با کسب ۴۲ درصد از آراء در برابر ۴۳ درصد آرای ترامپ، اقبال مناسبی برای رقابت با نامزد جمهوری‌خواهان دارد. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره