نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

نتانیاهو: ما در جنگ از حمایت آمریکا برخورداریم

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
نتانیاهو: ما در جنگ از حمایت آمریکا برخورداریم

باشگاه خبرنگاران/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سالروز استقلال آمریکا ادعا کرد این رژیم حمایت واشنگتن را دارد و به همین دلیل پیروز می‌شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که  آمریکا در کنار این رژیم می‌ایستد، زیرا آمریکایی‌ها به طور مشابه تحت تأثیر میراث اجداد خود هستند. 
براساس گزارش النشره، او در مقاله خود در روزنامه صهیونیستی  جروزالم پست نوشت:  در چهارم ژوئیه (امروز پنجشنبه)، مایلم از مردم آمریکا به دلیل وفاداری آنها به حق طبیعی خود که روح سال ۱۷۷۶ است تشکر کنم و برای آنها آرزوی خوشبختی و شادی دارم. روز استقلال مبارک.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در این دوران بحران ملی، در حالی که مردم اسرائیل در ۷ جبهه برای بقای ملی خود علیه ایران و نیروهای نیابتی‌اش می‌جنگند، مایه دلگرمی است که بدانیم به دور از تنها ماندن، از حمایت بزرگترین دموکراسی که جهان تاکنون شناخته است، برخورداریم.
نتانیاهو در ادامه هزیان گویی خود اعلام کرد:  آمریکا در کنار اسرائیل می‌ایستد، زیرا آمریکایی‌ها به طور مشابه تحت تأثیر میراث اجداد خود قرار گرفته اند. اسرائیل و آمریکا با یک دیدگاه دوگانه هدایت می‌شوند. شما باید مایل باشید که برای دیدگاه خود بجنگید. اسراییلی‌ها هم در ۷ اکتبر فهمیدند که این یک جنگ انتخابی نیست، بلکه یک جنگ برای بقا است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه  نتیجه این جنگ مورد تردید نیست، زیرا از نظر او صهیونیست‌ها به میراث باستانی و مدرن خود وفادار خواهد ماند، گفت: ما در این جنگ پیروز خواهیم شد زیرا از حمایت دوست بزرگمان، آمریکا برخورداریم.
نتانیاهو درحالی در سر آرزوی پیروزی در غزه را می پروراند که حتی خود صهیونیست‌ها نیز بارها اعلام کردند هیچ نشانه‌ای از پیروزی در غزه نمایان نیست، زیرا اهدافی که کابینه نتانیاهو برای دستیابی به آنها ارتش را به غزه فرستادند به طور کلی محقق نشدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر