نماد آخرین خبر

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامی ارتش صهیونیست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامی ارتش صهیونیست

ایرنا/ حزب الله لبنان بار دیگر پایگاه نظامی «الرمثا» یکی از مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، این مقر ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل را که در نقطه مرزی «الرمثا» در بلندی‌های «کفرشوبا» قرار دارد با دقت توسط موشک هدف قرار دادند.

همچنین گردان های عزالدین القسام در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان این گردان ها موفق شدند با موشک ضد تانک الیاسین یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه منهدم کنند.

مبارزان مقاومت فلسطین به ویژه رزمندگان گردان های القسام و سرایا القدس در طول نبردهای زمینی جاری خود با نظامیان رژیم صهیونیستی ده ها دستگاه تانک و خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده اند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه) و حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، حزب الله لبنان در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن پایگاه های نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی کرد.

در اثر این حمله ها، تاکنون پایگاه های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

ضمن اینکه تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند و موج «مهاجرت معکوس» از اراضی اشغالی سرعت گرفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره