نماد آخرین خبر

صهیونیست‌های معترض خیابان «ایالون» در «تل‌آویو» را بستند

منبع
مهر
بروزرسانی
صهیونیست‌های معترض خیابان «ایالون» در «تل‌آویو» را بستند

مهر/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در «تل‌آویو» خبر می‌دهند.
به گزارش  الجزیره، تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که شهرک‌نشینان معترض خیابان «ایالون» در «تل‌آویو» را بسته‌اند.

این تظاهرات اعتراضی پیش از دیدار نتانیاهو با خانواده‌های نظامیان زن صهیونیست که در اسارت مقاومت فلسطین در نوار غزه هستند در حال برگزاری است.


معترضان صهیونیست در تظاهرات اعتراضی خود خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو و بازگرداندن فوری اسرای صهیونیست از نوار غزه شده‌اند.

پیش از این نیز سرزمین‌های اشغالی بارها شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره