نماد آخرین خبر

زخمی شدن ۳ شهرک‌نشین طی عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

منبع
ايرنا
بروزرسانی
زخمی شدن ۳ شهرک‌نشین طی عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

ایرنا/ جوانان مقاوم فلسطینی بامداد امروز (سه شنبه) با شلیک به سمت یک خودروی شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی روستای «رامین» در «شرق طولکرم» کرانه باختری، سه تن از آنان را زخمی کردند.

به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، به دنبال این عملیات ضد صهیونیستی، ارتش اشغالگر منطقه را به محاصره درآورد و به بازرسی روستاهای رامین و «بیت لبید» اقدام کرد.

«یوسی داغان» رئیس شورای شهرک های شمال کرانه باختری با حضور در محل تیراندازی در نزدیکی روستای رامین، گفت: ما در اینجا نیز مانند غزه و شمال، در حال جنگ هستیم.

از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و حتی قبل از آن، این منطقه محل عملیات ضد صهیونیستی بوده است. پس از طوفان‌الاقصی در نتیجه عملیات های ضدصهیونیستی در آنجا دو نظامی اشغالگر در یک کمین ترکیبی کشته شدند و گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی القسام مسئولیت آن را به عهده گرفت.

شب گذشته (دوشنبه شب) نیز مناطق مختلف کرانه باختری صحنه درگیری و رویارویی با نظامیان اشغالگر بوده که اخیرا حمله به منازل و بازداشت فلسطینی ها را تشدید کرده اند.

جوانان مقاومت فلسطین، به سمت یک نیروی ارتش اشغالگر در قلقیلیه تیراندازی کردند.

در درگیری های طوباس هم خودروهای نظامیان اشغالگر مورد حمله بمب های انفجاری قرار گرفتند.

در رویارویی بین جوانان مقاوم فلسطینی با ارتش رژیم صهیونیستی در شهر البیره نیز یک جوان فلسطینی به نام «احمد رمزی عبدالسلطان» از اهالی غزه به شهادت رسید.

روستای سعیر در شمال شرق الخلیل هم شاهد رویارویی بین فلسطینی ها و اشغالگران صهیونیست بود.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صدها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

پیش تر باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی از افزایش شمار شهروندان فلسطینی بازداشت‌ شده توسط رژیم صهیونیستی در کرانه‌باختری رود اردن به ۹ هزار و ۶۵۵ نفر از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داده بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره