نماد آخرین خبر

بایدن وزیر دفاعش را «مرد سیاه» خطاب کرد

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ ویدئویی از رئیس‌جمهور آمریکا که در آن به دلیل فراموشی نام وزیر دفاعش، از او با عنوان «مرد سیاه‌پوست» یاد می‌کند، به شدت در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفته است.

در ویدئویی که در ایکس (توییتر سابق) دست به دست می‌شود، جو بایدن حین مصاحبه و صحبت درباره آرای جامعه سیاه‌پوست آمریکا، وزیر دفاعش را مرد سیاه‌پوست خطاب می‌کند که به شدت مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. او در ادامه از کتانجی براون جکسون زن سیاه‌پوستی که قاضی دستیار در دیوان عالی آمریکاست نام می‌برد، که کاربران فضای مجازی معتقدند در تلاش بوده که اشتباه اولش را با به یاد آوردن نام لوید آستین اصلاح کند اما باز هم دچار اشتباه می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً هم در حاشیه نشست سران کشورهای عضو ناتو دست‌کم دو بار گاف داد؛ با این حال و در حالی که عملکردش در مناظره اخیر مقابل ترامپ به نگرانی‌ها درباره توانایی او برای شکست نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش‌رو و همچنین توانایی‌اش برای دور دیگر ریاست‌جمهوری دامن زده، درخواست‌ها برای کنار رفتن از نامزدی حزب دموکرات را رد کرده و اصرار دارد که در رقابت انتخاباتی باقی بماند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره