نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

واکنش حماس و جهاد اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به یمن

منبع
مهر
بروزرسانی
واکنش حماس و جهاد اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به یمن

مهر/ جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌هایی نسبت به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یمن واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به «الحدیده» یمن واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در پی داشت.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به حاکمیت یمن و هدف‌قراردادن تاسیسات نفتی و غیرنظامی این کشور را به شدت محکوم کرد.

حماس همچنین هم‌بستگی کامل خود با ملت یمن و جنبش انصارالله را اعلام کرد و ضمن تسلیت به شهدای این حمله، از مواضع شجاعانه یمنی‌ها قدردانی کرد.


جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به ملت یمن و هدف قراردادن تاسیسات غیرنظامی را که به شهادت و زخمی‌شدن شماری از شهروندان یمنی انجامید محکوم کرد.

همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: دولت‌هایی را که به جنگنده‌های دشمن صهیونیست اجازه دادند از آسمان آن‌ها برای اجرای جنایت خود عبور کنند به شدت محکوم می‌کنیم.

گفتنی است دقایقی پیش بندر الحدیده یمن از سوی چندین جنگنده بمباران شد. در پی این حملات آتش‌سوزی در مخازن نفتی این شهر ساحلی به وقوع پیوست.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این حملات از سوی رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به تل‌آویو صورت گرفته است.

خبرنگار المسیره هم گزارش داد که حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مخازن نفت و تأسیسات برق واقع در بندر الحدیده را هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت یمن از شهادت و زخمی‌شدن شماری از شهروندان یمنی در نتیجه حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن خبر داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره