نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

عربستان مشارکت در حمله به بندر حدیده را رد کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
عربستان مشارکت در حمله به بندر حدیده را رد کرد

ایسنا/ وزارت دفاع عربستان سعودی مشارکت خود در هدف قرار دادن بندر حدیده در یمن را تکذیب کرد.

سخنگوی وزارت دفاع عربستان امروز یکشنبه اعلام کرد که پادشاهی سعودی در حملات رژیم صهیونیستی که بندر حدیده یمن را هدف قرار داد، شرکت نداشته است و این پادشاهی به هیچ طرفی هم اجازه نخواهد داد از حریم هوایی‌اش برای حمله استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، ترکی المالکی، سخنگوی وزارت دفاع عربستان سعودی در بیانیه‌ای که در حساب کاربری این وزارتخانه در پایگاه «X» منتشر شد، گفت: پادشاهی عربستان هیچ رابطه یا مشارکتی در هدف قرار دادن بندر حدیده ندارد.

به گفته یک منبع، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز شنبه یک سری حملات هوایی را به مخازن ذخیره سوخت در بندر حدیده و مخازن گازوئیل در نیروگاه برق در منطقه الخطیب در شهر حدیده در غرب یمن انجام دادند.

گروه انصارالله متعهد شده که با حمله به اهداف حیاتی در سرزمین‌های اشغالی به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد و تل آویو را منطقه‌ای ناامن اعلام کند و تاکید کرده که برای جنگی طولانی تا توقف عملیات نظامی و محاصره مردم فلسطین آماده می‌شود.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن انجام شد که انصارالله اعلام کرد که با پهپاد جدیدی به نام «یافا» به هدفی که آن را «مهم» توصیف می‌کند در تل‌آویو حمله هوایی کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar