نماد آخرین خبر

تشکیل یگان اطلاعاتی ویژه رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از انصارالله یمن

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تشکیل یگان اطلاعاتی ویژه رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از انصارالله یمن

ایسنا/ رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه در ماه اکتبر ۲۰۲۳ یگان ویژه‌ای در داخل سازمان اطلاعات نظامی «امان» برای رصد تحرکات و فعالیت‌های جنبش انصار الله یمن تشکیل داده است.

این یگان ویژه در زمینه جذب کارشناسان خبره فعالیت می‌کند که وظیفه آنها جمع آوری اطلاعات درباره این جنبش و ارتباط آنها با ایران است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، منابع صهیونیستی مدعی هستند که رژیم صهیونیستی در جریان حمله اخیر به یمن که باعث آتش گرفتن پالایشگاه نفت، نیروگاه برق و انبارهای نفت در بندر حدیده شد، از اطلاعات جمع آوری شده توسط این یگان استفاده کرده است.

این یگان برای جذب کارشناسان متخصص کار می‌کند، اما آزمون واقعی برای اشغالگران در روزهای آتی خواهد بود که آیا حمله به بندر حدیده یمن، انصارالله را «بازخواهد داشت» یا خیر.

«رونن برگمن»، کارشناس امور جاسوسی در یدیعوت آحرونوت و نیویورک تایمز گفت: «حمله نیروی هوایی اسرائیل به یمن پروازی طولانی بود، بسیار طولانی‌تر از بسیاری از پروازها و شاید همه پروازهایی که از هفت اکتبر انجام داده است و در عین حال، سرعت آن از جت‌های جنگنده F-۱۶ و F-۳۵ کمتر بود که در مسیر برای سوخت گیری در هوا متوقف شدند و این امر بسیار پیچیده است.

گفتنی است که در اثر تجاوز روز شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به تاسیسات نفت و برق یمن در شهر الحدیده، ۶ شهروند یمنی شهید و ۸۷ نفر دیگر زخمی شدند و آتش سوزی‌های گسترده‌ای در این منطقه به وقوع پیوست.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره