نماد آخرین خبر

نقل جمهوری خواهان از رخنه های امنیتی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
 نقل جمهوری خواهان از رخنه های امنیتی

آخرین خبر/ به گزارش آخرین خبر به نقل از بی بی سی، سران آمریکا هریک جداگانه نقل قول های داغی از موضوع ترور ترامپ داشته اند. رئیس سرویس مخفی آمریکا گفته است تیراندازی به ترامپ مهم ترین شکست در دهه های اخیر بود. وی خطاب به سیستم امنیتی آمریکا گفت ناتوان به نظر می رسید.


به گفته ترنر نماینده جمهوری خواه، ناکامی‌های سرویس مخفی به این معنی است که این آژانس احتمالاً برای مقابله با تهدیدات اساسی‌تر مانند تهدیدهای دولت‌هایی مانند ایران، مجهز نیست. به گفته بی بی سی به نظر می رسد خشم سیاسی زیادی از این موضوع در بین سران آمریکا وجود دارد.

نماینده جمهوری خواهی نوشت اگر ترامپ کشته می شد، «مقصر به نظر می رسید»
مایک ترنر استدلال می کند که ارزیابی تهدید سرویس مخفی به نظر نمی رسد با "محیط تهدید تشدید شده" روبروی دونالد ترامپ مطابقت داشته باشد.  کیمبرلی چیتل اعتراف می کند که "آن روز به وضوح افتضاح و شکستی برای سیستم امنیتی آمریکا رخ داد."
ترنر به تندی نوشته است: چون دونالد ترامپ زنده است و خدا را شکر که زنده است، شما بی کفایت به نظر می رسید. اگر او کشته شده بود، شما مقصر بودید.
وی از مدیریت اف بی آیی می خواهد که استعفا دهد - و اگر این کار را نکرد، رئیس جمهور جو بایدن او را برکنار کند
مایک ترنر جمهوری خواه در مورد طرح امنیتی که در 13 جولای اجرا شد می نویسد: به طور خاص، با توجه به تهدیدهای متوجه ترامپ دقیقا چه اقدامی صورت گرفته است؟

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر