نماد آخرین خبر

واکنش بن گویر و اسموتریچ به دیدار «هریس» و «نتانیاهو»

منبع
مهر
بروزرسانی
واکنش بن گویر و اسموتریچ به دیدار «هریس» و «نتانیاهو»

مهر/ مقامات رژیم صهیونیستی به شدت از اظهارات معاون رئیس جمهور آمریکا طی دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سخنان وی پس از این دیدار انتقاد کردند.

به نقل از الجزیره، اظهارات «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری پیشروی این کشور در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سخنان وی پس از این دیدار انتقاد شدید مقامات صهیونیست را در پی داشت.

«بتسئیل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی درباره اظهارات هریس گفت: کامالا هریس واقعیت توافق، یعنی تسلیم‌شدن در برابر السنوار و پایان جنگ را هویدا ساخت. نباید در این دام گرفتار بشویم.

«ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز درباره سخنان هریس بیان کرد: خانم نامزد! آتش‌بسی در کار نخواهد بود.

آکسیوس به نقل از یک مسئول صهیونیست گزارش داد: اظهارات هریس بعد از دیدار با نتانیاهو، بسیار انتقادی‌تر از سخنان وی در جریان این دیدار بود.

بر اساس اعلام این رسانه آمریکایی نتانیاهو از اینکه هریس از توافق مبادله اسرا به عنوان پایان جنگ سخن گفته ناراحت است و از اظهارات هریس پس از این دیدار غافلگیر شده است.

گفتنی است بامداد امروز جمعه، «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری پیشروی این کشور با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد. هریس پس از این دیدار نیز در کنفرانسی خبری به بیان نقطه نظرات خود درباره جنگ غزه پرداخت.

هریس ضمن اعلام حمایت کامل خود از رژیم صهیونیستی و تروریستی‌خواندن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، اعلام کرد که زمان برای پایان جنگ غزه فرا رسیده است.

وی همچنین مدعی شد که در برابر درد و رنج‌های فلسطینیان در نوار غزه ساکت نخواهد ماند و در دیدار با نتانیاهو نگرانی شدید خود نسبت به درد و رنج‌های انسانی در نوار غزه از جمله «جان‌باختن» شمار زیادی از غیرنظامیان بی‌گناه در این باریکه را به وی اعلام کرده است.

علاوه بر این هریس خواهان تشکیل کشور مستقل فلسطین و اجرایی‌شدن راه حل دو دولتی شد.

اظهارات هریس در حالی مطرح می‌شود که وی طی جنگ کنونی در نوار غزه و کشتار و قتل عام فلسطینیان ساکن این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، معاون رئیس جمهور آمریکا بوده و بی‌شک با حمایت‌های خود از این رژیم در این جنایت‌های هولناک شریک است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar