نماد آخرین خبر

ژنرال صهیونیست: هنوز ۸۰ درصد از تونل‌های حماس وجود دارند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ژنرال صهیونیست: هنوز ۸۰ درصد از تونل‌های حماس وجود دارند

ایسنا/ یک ژنرال صهیونیست تاکید کرد هنوز ۸۰ درصد از تونل‌های حماس وجود دارند و تعداد نیروهای این جنبش ده‌ها هزار نفر است.

اسحاق بریک، ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی مجددا از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و رهبران نظامی آن انتقاد کرد و گفت: رهبران ارشد ارتش اذعان نمی‌کنند که هدف اصلی یعنی از بین بردن حماس را اجرا نکرده‌اند. آنها همچنان به فریب دادن مردم ادامه می‌دهند. ۸۰ درصد از تونل‌های حماس همچنان وجود دارند و تعداد نیروهای این جنبش به ده‌ها هزار نفر می‌رسد. ارتش در طول سال‌های گذشته نتوانست ابزارهای مناسب را برای از بین بردن این تونل‌ها آماده کند.

طبق گزارش شبکه قدس، اسحاق بریک گفت: حماس همچنان وجود دارد و تهدید واقعی برای اسرائیل است. هر روزی که از جنگ می‌گذرد انزوای اسرائیل در جهان عمیق‌تر می‌شود و فروپاشی اقتصادی و اختلافات داخلی افزایش می‌یابد.

وی در پیامی به نتانیاهو گفت: بگذار بعد از ۶ ماه با هم دیداری داشته باشیم تا ببینیم کدام یک از ما حق را می‌گوید. من یا شما؟ شما مجبور خواهید شد تا مردم را قانع کنید که چرا اسرا را به دلیل توهم از بین بردن حماس که به فروپاشی اسرائیل منجر شد، رها کردید. مردم هرگز شما را فراموش نخواهند کرد و اقدامات شما در کتاب‌های تاریخ ثبت خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره