نماد آخرین خبر

خودکشی یک نظامی دیگر ارتش رژیم اسرائیل

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خودکشی یک نظامی دیگر ارتش رژیم اسرائیل

ایرنا/ منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز شنبه از خودکشی یک نظامی دیگر ارتش این رژیم خبر دادند.

وبسایت «حدشوت بزمان» رژیم صهیونیستی در خبری کوتاه گزارش داد که یک نظامی ذخیره ارتش این رژیم در سواحل شهر اشغالی «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی خودکشی کرده است.

اخیرا نیز رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: یک نظامی اسرائیلی پس از دریافت دستور مبنی بر لزوم بازگشت به نوار غزه برای خدمت نظامی خودکشی کرد.

در اواسط ماه مارس گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نظامیان این رژیم با بزرگترین مشکل سلامت روانی که از سال ۱۹۷۳ تاکنون بی سابقه بوده است، روبرو شده اند و این مشکل از زمان عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳( ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ) آغاز شده است.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از خودکشی یکی از نظامیان این رژیم به نام «الیران مزراحی» پس از بازگشت از نوار غزه به علت شدت افسردگی خبر داده بودند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» ۱۱ خردادماه نوشت که افسران ارتش رژیم اسرائیل از خدمت نظامی فرار می کنند و موارد خودکشی به طرز وحشتناکی در بین آنها در حال افزایش است.

به نوشته این روزنامه، داده های به دست آمده از نظرسنجی انجام شده توسط بخش نیروی انسانی ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که کاهش نگران‌کننده ای از تمایل افسران ارتش برای ادامه خدمت نظامی وجود دارد.

یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی که روزنامه یدیعوت آحارنوت به نام وی اشاره ای نکرد، گفت که یکی از دلایل این امر ماموریت‌های سختی است که بر ارتش تحمیل شده است و واقعیت شکست، نظامیان را از ارتش دور می کند و آنها را آزار می دهد.

منابع صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که ۹ هزار نظامی صهیونیست از آغاز جنگ علیه نوار غزه خدمات روان درمانی دریافت کرده‌اند و یک چهارم آنها دوباره به جنگ بازنگشته‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره