نماد آخرین خبر

درخواست تل‌آویو از ساکنان شهرک‌های شمالی برای کاهش تجمع‌ و رفت‌وآمدها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 درخواست تل‌آویو از ساکنان شهرک‌های شمالی برای کاهش تجمع‌ و رفت‌وآمدها

ایسنا/ ارتش رژیم صهیونیستی در پی تشدید تنش با حزب‌الله لبنان، از ساکنان شهرک‌های واقع در الجلیل اعلای اشغالی خواست عبور و مرور را در این مناطق کاهش دهند.

به گزارش ایسنا، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به نقل از شورای منطقه‌ای الجلیل اعلام کردند که ارتش این رژیم از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های واقع در الجلیل اعلا خواست به دلیل نگرانی از تشدید تنش با حزب‌الله لبنان، هوشیار بوده و به دستورالعمل‌ها توجه نشان داده و تجمع‌ها و عبور و مرور در این شهرک‌ها را کاهش دهند.

این شورا در بیانیه‌ای تاکید کردند که با ارتش این رژیم دائما در ارتباط بوده و در صورت لزوم، دستورالعمل‌ها را به روزرسانی خواهد کرد.

همچنین برخی رسانه‌های عبری امروز افشا کردند که رایزنی‌های دیپلماتیک گسترده‌ای میان کشورهای غربی از جمله آمریکا و فرانسه جهت اعمال فشار بر تل‌آویو برای توقف حمله به لبنان در دست انجام است.

وب‌سایت عبری «سروجیم» اعلام کرد که برخی کشورهای غربی به مسوولان لبنانی هشدار دادند که تل‌آویو درباره حمله به لبنان تصمیم‌گیری کرده اما در حال حاضر آنها فشارهای دیپلماتیک گسترده‌ای را وارد می‌کنند تا اهداف حمله محدود باشد و آسیبی به زیرساخت‌ها و یا شهرها وارد نشود و تنها زیرساخت‌های نظامی هدف قرار بگیرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره