نماد آخرین خبر

تل آویو: به دنبال جنگ همه جانبه در منطقه نیستیم

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 تل آویو: به دنبال جنگ همه جانبه در منطقه نیستیم

باشگاه خبرنگاران/ مقامات صهیونیست اعلام کردند تل آویو به دنبال گسترش منازعه به سایر مناطق در خاورمیانه نیست.
 
مقامات صهیونیست وعده حملات گسترده به لبنان به دلیل آنچه دست داشتن حزب الله در حمله راکتی به مجد الشمس در بلندی‌های جولان اشغالی خوانده اند را می‌دهند. با این حال، تل آویو به خوبی می‌داند اکنون در جایگاهی قرار ندارد که بتواند وارد یک منازعه طولانی دیگر شود. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ۲ مقام صهیونیست که نخواستند نامشان فاش شود امروز (دوشنبه) اعلام کردند: اسراییل به دنبال آسیب وارد کردن به حزب الله است، اما نمی‌خواهد خاورمیانه را به یک جنگ همه جانبه بکشد. 

۲ مقام دیگر صهیونیست نیز در این رابطه گفتند: اسراییل در حال آماده شدن برای چند روز جنگ به دلیل حمله رخ داده به بلندی‌های جولان و انتقام از آن است. 

تمامی این چهار مقام صهیونیست که شامل دیپلمات‌های ارشد و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی می‌شود اطلاعات بیشتری پیرامون حملات انتقام جویانه تل آویو ارائه نکردند. 

یک مقام دیپلماتیک صهیونیست در این باره گفت: برآورد ما این است که پاسخ نظامی اسراییل آنگونه نیست که به یک جنگ همه جانبه منطقه‌ای منجر شود. وقوع یک جنگ همه جانبه منطقه‌ای در حال حاضر در راستای منافع تل آویو نیست. 

پیش از این مقامات آمریکایی از تل آویو خواسته بودند عمق خاک لبنان از جمله بیروت را در حمله احتمالی به این کشور هدف قرار ندهند، زیرا این مسئله می‌تواند به پاسخ سخت از سوی حزب الله منجر شود. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره