نماد آخرین خبر

«سیدمقتدی صدر» خواستار تحریم کالا‌های آمریکایی-صهیونیستی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
 «سیدمقتدی صدر» خواستار تحریم کالا‌های آمریکایی-صهیونیستی شد

ایرنا/ رهبر جریان صدر عراق در پیامی، خواستار تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی با هدف حمایت از آرمان فلسطین شد.
به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، سیدمقتدی صدر امروز (دوشنبه) بر ضرورت تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی تاکید کرد.

وی در پیامی تاکید کرد: بر همه کسانی که به آرمان فلسطین باور دارند، تمامی دوستداران انسانیت و مخالفان کشتار‌های جمعی در غزه، جهاد واجب است. تمامی مخالفان رژیم تروریستی صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم و نیز مخالفان آمریکای اشغالگر و شر بزرگ، باید همه کالا‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی، آمریکا، استعمار و استکبار بزرگ را تحریم کنند.

رهبر جریان صدر تاکید کرد که «تحریم این کالا‌ها باید در داخل عراق و خارج از آن صورت گیرد و این کاری است که خداوند متعال و وجدان ما مسلمانان و دوستداران انسانیت و صلح نیز از آن راضی می‌شود.»


درخواست سیدمقتدی صدر برای تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی در حالی صورت گرفته است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی در سه مورد جنایت جدید، ۳۹ شهروند فلسطینی را در نوار غزه شهید و ۹۳ نفر دیگر را زخمی کرده است.

بر اساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون ۳۹ هزارو ۳۶۳ فلسطینی در نوار غزه شهید و ۹۰ هزار و ۹۲۳ نفر دیگر هم مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۹۷ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۱۰ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره