نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ: من با اینکه همه خودروی الکتریکی داشته باشند مخالفم

منبع
شفقنا
بروزرسانی
 ترامپ: من با اینکه همه خودروی الکتریکی داشته باشند مخالفم

شفقنا/ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: با وجود حمایت ایلان ماسک میلیاردر و مدیر عامل شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا، مخالف است که همه مردم خودرو‌های الکتریکی داشته باشند. ترامپ مدعی شد: الان در دولت دمکرات الزاماتی ایجاد شده که همه خودرو‌ها صد درصد برقی شوند؛ آن‌ها شما را ملزم می‌کنند که یک خودروی تمام الکتریکی بخرید. من با این مخالفم. 

ترامپ می‌گوید مخالف این است که همه خودروهای برقی داشته باشند.
 رویترز نوشت: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: با وجود حمایت ایلان ماسک میلیاردر و مدیر عامل شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا، مخالف است که همه مردم خودروهای الکتریکی داشته باشند.
ترامپ هنگام سخنرانی در کنفرانس ملی روزنامه نگاران سیاه پوست در شیکاگو گفت: «ایلان ماسک از من حمایت کرد و او دوست من است، اما من مخالف این هستم که همه ماشین الکتریکی داشته باشند.»
ترامپ مدعی شد: الان در دولت دمکرات الزاماتی ایجاد شده که همه خودروها صد درصد برقی شوند؛ آنها شما را ملزم می‌کنند که یک خودروی تمام الکتریکی بخرید. من با این مخالفم.
ترامپ افزود: «اگر یک خودروی هیبریدی یا بنزینی می‌خواهید… ما بیشتر از هر کشوری بنزین و طلای مایع زیر پای خود داریم. بیشتر از عربستان سعودی، بیشتر از روسیه. من می‌خواهم از آنچه داریم استفاده کنیم، می‌خواهم قیمت‌ها و هزینه‌ها را پایین بیاورم.»
ایلان ماسک کارآفرین و مالک ایکس، تسلا و اسپیس ایکس چند هفته پیش حمایت معنوی و مالی خود را از ستاد انتخاباتی جمهوریخواهان (ترامپ) در رقابت با کامالا هریس دمکرات اعلام کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره