نماد آخرین خبر

کره‌جنوبی از شهروندانش خواست تا اراضی اشغالی فلسطین را ترک کنند

منبع
مهر
بروزرسانی
کره‌جنوبی از شهروندانش خواست تا اراضی اشغالی فلسطین را ترک کنند

مهر/ کره‌جنوبی از بیم پاسخ مقاومت به ترور شهید «هنیه»، از شهروندانش خواست تا اراضی اشغالی فلسطین را ترک کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «کریا هرلد»، وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز یکشنبه به اتباع این کشور هشدار داد تا در بحبوحه تشدید نگرانی‌های امنیتی در غرب آسیا به اراضی اشغالی فلسطین سفر نکنند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه کره جنوبی در این خصوص آمده است که اتباع این کشور که اکنون نیز در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستند، فوراً آنجا را ترک کنند.

«کانگ این سان» معاون دوم وزیر امور خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای هشدار امنیتی مذکور را برای شهروندان این کشور صادر کرد.


وی به هیأت‌های نمایندگی خارج از کشورش نیز دستور داد تا نهایت تلاش خود را برای اطمینان از ایمنی کره‌ای ها در صورت بروز هر گونه شرایط اضطراری به کار برند.

در روزهای اخیر بسیاری از شرکت‌های هوایی بین المللی هم از بیم پاسخ مقاومت به ترور شهید اسماعیل هنیه پروازهای خود به مقصد اراضی اشغالی را لغو کرده اند.

آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی با اشاره به احتمال تشدید تنش، از شهروندان‌شان خواسته‌اند تا در اسرع وقت اراضی اشغالی را ترک کنند. دولت انگلیس نیز هشدار مسافرتی مشابهی را صادر کرده است. کانادا از شهروندان خود خواسته است تا از سفر به اراضی اشغالی خودداری کنند.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز در حملاتی، مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی را زیر آتش سنگین موشکی قرار داد. منابع عبری گزارش دادند که در پی موشک باران گسترده از سوی جنوب لبنان، آژیرهای خطر در مناطق شمالی در سرزمین‌های اشغالی در مجاورت مرز لبنان به صدا در آمده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره