نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

پیامک تهدیدآمیز به هزاران صهیونیست؛ هفته آینده دفن خواهید شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیامک تهدیدآمیز به هزاران صهیونیست؛ هفته آینده دفن خواهید شد

ایرنا/ منابع خبری از ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به تلفن همراه هزاران صهیونیست در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری سما، پیام‌های تهدیدآمیزی به تلفن همراه هزاران صهیونیست ساکن سرزمین های اشغالی ارسال شده که نام و مشخصات آن‌ها نیز در این پیام آمده است.

در این پیام آمده است: هفته آینده دفن خواهید شد.

بر اساس این گزارش، پلیس، وزارت ارتباطات و مخابرات و مرکز سایبری رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌ها خواسته است که در صورت امکان، حساب کاربری ارسال کننده پیام را ببندند.

موسسات امنیتی صهیونیستی تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کرده‌اند.

اخیرا شبکه« الحدث» نیز به نقل از منابعی گزارش داد که رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه چهار مقر امنیتی و اطلاعاتی حساس خود در تل آویو را از بیم حملات تلافی جویانه ایران و حزب الله تخلیه کرده است.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره