نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

صهیونیست‌ها حتی به گوسفندها هم رحم نکردند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
صهیونیست‌ها حتی به گوسفندها هم رحم نکردند

ایسنا/ گروهی از شهرک‌نشینان صبح امروز (چهارشنبه) اقدام به سرقت چندین رأس گوسفند در شهر «أریحا» واقع در کرانه باختری کردند.

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز ۲۰۰ رأس گوسفند متعلق به فلسطینیان را در منطقه «رأس العین» در شمال شهر أریحا واقع در کرانه باختری به سرقت بردند.

براساس گزارش وبگاه عرب ۴۸، «حسن ملیحات» ناظر کل سازمان «البیدر» مدافع حقوق فلسطینی‌های بادیه‌نشین اعلام کرد شهرک‌نشینان صهیونیست اقدام به سرقت یک گله گوسفند متعلق به «عوده عمارین کعابنه» شهروند فلسطینی کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست روزانه حملاتی را علیه جوامع بادیه‌نشین در دره اردن واقع در کرانه باختری انجام می‌دهند که شامل حملات فیزیکی، سرقت دام‌ها، یورش به دارایی‌ها و قطع آب می‌شود.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، جنگ رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد و علاوه‌ بر شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۳۱ هزار نفر در این جنگ، بیش‌ از ۱۰ هزار فلسطینی هم مفقود شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای سیصد و سیزدهمین روز متوالی به جنایت نسل‌کشی در نوار غزه با انجام حملات هوایی و گلوله‌باران و کشتار غیرنظامیان در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه‌بار در نتیجه محاصره و آواره شدن ساکنان این باریکه ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی همچون انگلیس، با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۳۹ هزار و ۹۶۵ شهید و ۹۲ هزار و ۲۹۴ زخمی رسیده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره