نماد آخرین خبر

روزنامه صهیونیستی، قدرت بازدارندگی "اسرائیل" را به تمسخر گرفت

منبع
العالم
بروزرسانی
روزنامه صهیونیستی، قدرت بازدارندگی "اسرائیل" را به تمسخر گرفت

العالم/ روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر داشتن قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان این رژیم را به تمسخر گرفت.

روزنامه صهیونیست هاآرتص با انتقاد از مسئولان رژیم صهیونیستی نوشت: مسئولان ما دهه ها، ادعای قدرت و بازدارندگی نظامی می کردند.

وی افزود: زمانی که «اسرائیل کاتس» وزیر خارجه اسرائیل، برای دفاع از تل آویو در مقابل حمله احتمالی ایران، دست به دامن وزرای خارجه انگلیس و فرانسه شد، قدرت بازدارندگی اسرائیل به وضوح آشکار شد.

کاتس روز جمعه گفته بود که از شرکای بین‌ المللی خود مانند انگلیس و فرانسه انتظار دارد تا در واکنش به حمله انتقام جویانه ایران، «نه فقط در دفاع بلکه در حمله به اهداف مهم در ایران» نیز به رژیم اسرائیل ملحق شوند.

در پی این گفته های کاتس، «استفان سژورنه» وزیر امور خارجه فرانسه در نشستی مطبوعاتی در شهر اشغالی قدس گفت که در حالی که (دور جدید) مذاکرات دیپلماتیک (برای برقراری آتش بس در نوار غزه) در جریان است، حرف زدن از «تلافی یا آمادگی برای انتقام‌ جویی» رژیم اسرائیل «نامناسب» است.

«فواد شکر» از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان سه شنبه ۹ مرداد ماه در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود نیز یک روز بعد (چهارشنبه ۱۰ مرداد) به شهادت رسید.

در پی شهادت هنیه و شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران و لبنان به این دو ترور روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره