نماد آخرین خبر

سوریه: تروریسم صهیونیست‌ها حد و مرزی ندارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 سوریه: تروریسم صهیونیست‌ها حد و مرزی ندارد

باشگاه خبرنگاران/ وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن قتل‌عام یک خانواده سوری در جنوب لبنان، بر تروریسم بی حد و مرز رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به قتل‌عام یک خانواده سوری در جنوب لبنان در حمله رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای تأکید کرد که این یک جنایت و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، تجاوز به حاکمیت و امنیت ارضی لبنان و نیز تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه است.

در این بیانیه با اشاره به تداوم جنایت نسل‌کُشی و تخریب در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی آمد: رژیم نژادپرست صهیونیستی جنایتی را علیه یک خانواده سوری مرتکب شد و در بمباران عمدی یک ساختمان، دستکم ۱۰ شهروند سوری و لبنانی را به شهادت رساند و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین به افزایش درخواست‌ها در سراسر جهان برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و خارج از آن اشاره کرد و افزود که سران رژیم نژادپرست صهیونیستی همچنان به ریختن خون‌ها و به چالش کشیدن ملت‌های جهان ادامه می‌دهند.


در بیانیه مذکور آمده است: تروریسم صهیونیست‌ها حد و مرزی ندارد و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی ماهیت واقعی این رژیم را آشکار کرد.

وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکوم کردن این جنایت، همبستگی خود را با لبنان و خانواده‌های قربانیان اعلام و بر ایستادگی در کنار ملت لبنان برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره