نماد آخرین خبر

بن گویر رئیس رژیم صهیونیستی را منافق خواند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بن گویر رئیس رژیم صهیونیستی را منافق خواند

ایرنا/ منابع خبری گزارش دادند که ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم را منافق خواند.

به گزارش تارنمای خبری العین، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب قدرت یهود در بیانیه‌ای هرتزوگ رئیس این رژیم را منافق خواند.

در همین رابطه بن گویر در صفحه شخصی خود در تلگرام، نوشت: زمانی که هرتزوگ برای ریاست جمهوری نامزد شد، چندین بار با من ملاقات کرد تا حمایت من را از خود جلب کند، او البته هر آنچه را که برای جلب حمایت من نیاز داشت، گفت.

وی افزود: من در آن زمان برای او روشن کردم که به «میریام پرتز» رای خواهم داد اما از آن زمان تاکنون چندین بار با هم ملاقات کرده‌ایم که او همیشه استعداد و توانایی وزرای (حزب) قدرت یهود را تمجید و از اعضای کنست از حزب ما ابراز رضایت کرده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که بیانیه بن گویر در واکنش به اظهارات هرتزوگ که خواستار برکناری او و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی شده بود، صادر شده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده‌اند، موضوعی که باعث اختلاف بین وزاری تندرو کابینه و مقام‌های امنیتی و نظامی که خواستار توقف جنگ هستند، شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره