نماد آخرین خبر

بیانیه حماس در پی شهادت محافظان شهیدهنیه درغزه/مقاومت ادامه دارد

منبع
مهر
بروزرسانی
بیانیه حماس در پی شهادت محافظان شهیدهنیه درغزه/مقاومت ادامه دارد

مهر/ درپی حمله جنایتکارانه امروز (دوشنبه) اشغالگران به اردوگاه الشاطئ در غرب غزه که به شهادت ۶ تن از محافظان هنیه انجامید، حماس ضمن تسلیت به ملت فلسطین از مقاومت و جهاد تا اخراج دشمنان وعده داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس با صدور بیانیه‌ای به شهادت محافظان و کارمندان دفتر سیاسی شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین جنبش سیاسی حماس واکنش نشان داد.

شبکه خبری الجزیره قطر بامداد سه شنبه گزارش داد که دفتر سیاسی جنبش حماس در بیانیه‌ای شهادت جمعی از محافظان و یاران شهید اسماعیل هنیه در حمله ناجوانمردانه اشغالگران به اردوگاه الشاطئ در غرب نوار غزه را تسلیت گفت.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای شهادت ۶ نفر از محافظان و یاران شهید اسماعیل هنیه رئیس پیشین دفتر سیاسی این جنبش در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به اردوگاه الشاطئ در غرب غزه را تسلیت گفت.

حماس بیان کرد که این جنایت نشان دهنده اوج کینه اشغالگران نسبت به همه کسانی است که از نزدیک یا دور با رهبر شهید اسماعیل هنیه در ارتباط بوده‌اند و این ادامه جنایات قبلی در این زمینه تلقی می‌شود که با ترور فرزندان و نوه‌های ایشان و بمباران خانه‌های نزدیکان وی آغاز شد و با ترور ایشان در تهران هم پایان نمی‌یابد.

این جنبش ضمن تسلیت شهادت این افراد، تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اراده مقاومت را در درون ملت و مجاهدان مقاومت از بین ببرد و جنبش حماس که در این جنگ همانند بقیه ملت عزیزان خود را تقدیم کرده، به راه مقاومت و جهاد تا بیرون راندن دشمن و شکست آن در مقابل عزم و اراده مبارک فلسطینیان ادامه خواهد داد.

حماس در پایان تاکید کرد: خداوند همه شهدای ملت ما را بیامرزد و قلوب خانواده‌هایشان را قوت بخشد و بر صبر و استواری آنان بیفزاید.





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar