نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

اعتراف رئیس شاباک به اقدامات تروریستی شهرک‌نشینان صهیونیست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعتراف رئیس شاباک به اقدامات تروریستی شهرک‌نشینان صهیونیست

ایرنا/ رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) درباره اقدامات «تروریستی» شهرک نشینان و خطرات جنایاتشان هشدار داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه مصری الشروق، «رونین بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با ارسال پیامی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یواو گالانت وزیر جنگ و شمار دیگری از وزرای رژیم صهیونیستی تاکید کرد جنایاتی که شهرک نشینان صهیونیستی از طریق حملات و رفتارهای تروریستی علیه فلسطینیان انجام می‌دهند با هدف خارج کردن اوضاع از کنترل این رژیم انجام می‌گیرد.

رونین بار تصریح کرد: زیان‌های این رفتارها برای اسرائیل، غیر قابل توصیف است.

رئیس شاباک افزود: حملات شهرک نشینان از مدت‌ها پیش تاکنون به یک پدیده علیه فلسطینی‌ها تبدیل شده است و شهرک نشینان و گروه موسوم به «جوانان تپه‌ها» گاهی با استفاده از سلاح‌هایی که اسرائیل در اختیار آنها گذاشته است مرتکب جنایت می‌شوند.

رونین بار در ادامه با اشاره به حمله حدود سه هزار شهرک نشین به سرکردگی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در ۱۳ اوت جاری گفت: نمایش‌هایی که دیدیم تصویر آشکاری از این دیدگاه ها و رفتارهاست و ادامه این روند به ریخته شدن خون‌های بیشتر منجر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی، شهرک نشینان مسلح صهیونیست نیز ضمن افزایش حملاتشان به فلسطینی‌ها، بر حجم تخریب و ایجاد محدودیت‌ها برای اهالی کرانه باختری افزوده‌اند.

از سوی دیگر، اشغالگران علاوه بر ایجاد محدودیت برای دسترسی فلسطینی‌های کرانه باختری به مسجد الاقصی و اقامه نماز در آن، به شهرک نشینان صهیونیست بیش از پیش اجازه هتک حرمت به ساحت این مکان مقدس مسلمانان را داده‌اند.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره