نماد آخرین خبر

حزب‌الله: اهدافی را برای رویارویی با تجاوزات دشمن مشخص کرده‌ایم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 حزب‌الله: اهدافی را برای رویارویی با تجاوزات دشمن مشخص کرده‌ایم

ایسنا/ عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اظهار داشت، مقاومت بانک اهدافی را برای مقابله با تحولات اخیر اعم از تشدید تنش و تجاوزات مشخص کرده است.

به گزارش ایسنا «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به تشدید تنش گاه و بیگاه از سوی رژیم صهیونیستی در مناطق جنوبی لبنان گفت، مقاومت مجموعه‌ای از اهداف را برای رویارویی با تحولات اخیر اعم از تشدید تنش و تجاوزات مشخص کرده و علاوه بر آن مقاومت، جبهه پشتیبانی است که برای جلوگیری از پیروزی و بلکه شکست دشمن در جنگ تلاش می‌کند.

فضل‌الله تصریح کرد: مقاومت از طریق رهبری خود، اهداف روشنی را مشخص کرده که به منظور تحمیل معادلاتی است که مانع از تسهیل هدف قراردادن غیرنظامیان و اصرار در تجاوزات دشمن می‌شود.

او ادامه داد: وظیفه امروز ما این است که از ملت فلسطین حمایت کنیم تا مقاومت نماید و از فشار آن بکاهیم و در این راه با تنش‌هایی روبرو هستیم و در برابر هرگونه تجاوزی پاسخ خواهیم داد. نحوه تصمیم گیری درباره پاسخ، روش، ابزار و زمان آن به دست تصمیم‌سازان یعنی رهبری مقاومت است که طبق مصلحت مردم و سرزمین خود برای تحقق هدف یعنی مجازات دشمن به منظور جلوگیری از تکرار چنین جنایت و تجاوزهایی اقدام می‌کند.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت اظهار داشت، همه ارزیابی‌ها و پیش‌بینی‌های آمریکا و صهیونیست‌ها به شکست انجامید زیرا آنها نمی‌توانند نحوه پاسخ مقاومت و روش آن در رویارویی را بشناسند.

او با اشاره به ایجاد رعب و وحشت در میان لبنانی‌ها از سوی صهیونیست‌ها تحت عنوان جنگ گسترده و فراگیر و تهدید به اینکه رژیم صهیونیستی آماده است و رزمایش‌هایی را انجام می‌دهد تصریح کرد: دست دشمن باز نیست تا هر طور که بخواهد رفتار کند. دشمن اگر قادر به ورود به این جنگ بود قطعا روز نخست وارد جنگ شده بود. اما ماه‌هاست که این تهدید و ارعاب وجود دارد و مقاومت نیز مسئولانه با آن رفتار می‌کند و از ۱۰ ماه قبل آماده هرگونه احتمالی است.

فضل‌الله با اشاره به پیشنهاد «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته به کابینه جنگ مبنی بر حمله پیشدستانه به لبنان که مورد توافق قرار نگرفت گفت، قدرت و ظرفیت‌های مقاومت لبنان مانع این امر شد.

او گفت: ما هیچ روزی درباره موازنه تسلیحاتی لبنان و دشمن صهیونیستی سخن نگفتیم زیرا ظرفیت‌های ما و امکانات دشمن مشخص است. قطعا اراده ما از اراده آن قوی‌تر و آمادگی ما برای جانفشانی، پایداری، مبارزه و ثبات بیش از آن است. بنابراین چنین تهدیدها و ارعاب‌ها یا این جنگ روانی نمی‌تواند ملت و مقاومت ما را متزلزل کند.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت خاطرنشان کرد: مردم ما به خدا، به مقاومت و توان رزمندگان خود در حفاظت از لبنان و مقابله با هرگونه جنگ گسترده و هرگونه تجاوز اسرائیلی اعتماد دارند و این دشمن است که ترسیده و مضطرب است و به لبنان فشار وارد می‌کند تا این جنگ را متوقف کند و بدین ترتیب بتواند بیش از پیش به غزه مشغول شود. اما این جبهه جز با توقف تجاوز علیه غزه متوقف نخواهد شد.

او درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه نیز تاکید کرد: تصمیم به دست جنبش حماس است که با درایت درباره مصلحت ملت فلسطین تصمیم می‌گیرد و در مورد هر چیزی که توافق کند کل محور مقاومت نیز موافقت می‌کند. این امر مربوط به جنبش است و ما نمی‌خواهیم در ارزیابی‌ها، پیش بینی‌ها و تحلیل‌ها وارد شویم. آنچه برای ما اهمیت دارد توقف جنگ غزه است ما باید همواره قوی و آماده باشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره