نماد آخرین خبر

هاآرتص: بن گویر نماینده تروریست‌ها در کابینه است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 هاآرتص: بن گویر نماینده تروریست‌ها در کابینه است

ایسنا/ روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» گزارش داد، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نماینده تروریست‌ها در کابینه این رژیم است.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری «هاآرتص» ضمن اشاره به خطر حضور نمایندگان «گروه‌های افراطی» و «تروریستی» در داخل کابینه رژیم صهیونیستی، گزارش داد که وفاداری این نمایندگان به باورهایی است که خودشان به آن اعتقاد دارند، نه نسبت به کابینه این رژیم. 

این روزنامه عبری همچنین فاش کرد ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تروریست‌های یهودی حمایت می‌کند؛ وی از قدرت، جایگاه و منابعی که به‌عنوان وزیر امنیت داخلی در اختیار دارد، سوء استفاده می‌کند.

طبق نوشته این روزنامه صهیونیستی، تروریست‌هایی که مورد حمایت بن گویر هستند، شاخه‌های نظامی سازمان وابسته به آن و نماینده منافع وی در کابینه رژیم صهیونیستی هستند.

هاآرتص فاش کرد، بن گویر در کابینه نشسته اما او به ایده‌ای بزرگتر از آن وفادار است و وقتی او باید بین وفاداری خود به اراضی اشغالی و وفاداری به یهودیان تندرو یکی را انتخاب کند، او دومی را انتخاب خواهد کرد.

این روزنامه عبری در ادامه نوشت یکی از یهودیان تروریست که از حمایت بن گویر برخوردار است، عمیرام بن اولیئیل، قاتل خانواده فلسطینی «دوابشه» است.

هاآرتص، جنبش موسوم به جنبش «جهاد یهودی» که بن اولیئیل یکی از «قهرمانان» آن محسوب می‌شود را به باد انتقاد گرفته و فاش کرد که این جنبش اعضای زیادی دارد. این سازمان دارای خاخام‌ها و شخصیت‌های رسمی در نهادهای داخلی است و همچنین در کنست نماینده دارد.

این روزنامه صهیونیستی در پایان نوشت کابینه‌ای که حامیان بن اولیئیل در آن نشسته‌اند، حق وجود داشتن کابینه‌ای به نام رژیم صهیونیستی را تضعیف می‌کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رونن بار، رئیس شاباک اعلام کرد که موافق امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و آتش‌بس در نوار غزه است.

وی همچنین در پیامی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به حمایت نیروهای پلیس تحت امر بن گویر با «تروریسم یهودیان» علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری هشدار داده بود.

رونن بار در ادامه افزود: پلیس اسرائیل که تحت مسئولیت بن گویر است از تروریسم یهودیان علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری جلوگیری نمی‌کند.

بن گویر از جمله افرادی است که مخالف امضای توافق آتش‌بس در نوار غزه بوده و خواستار ادامه جنگ است و به همین دلیل به شدت مورد انتقاد ساکنان اراضی اشغالی قرار گرفته است. بن گویر افراطی پیش از این نیز چندین بار نتانیاهو را تهدید کرده بود که درصورت موافقت با آتش‌بس در نوار غزه کابینه ائتلافی وی را سرنگون خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره